Wczytywanie...

Powiat Tatrzański - Starostwo Powiatowe W Zakopanem

Szukaj

Szukaj

Szukaj

pusty obrazek

Wydział Budownictwa

Pokoje
  • 13, 14, 23, 24, 25, 26, 27 (parter)

Godziny przyjęć stron po wcześniejszym umówieniu telefonicznym wizyty
  • Poniedziałek: 12.30 – 15.30
  • Wtorek: 12.00 – 15.00
  • Środa: 8.00 – 11.00
  • Czwartek: 12.00 – 15.00
  • Piątek: 11.30 – 14.30

Naczelnik Wydziału
pokój nr 28

mgr inż. arch. Marta Słotwińska – Kluska - p.o. Naczelnik Wydziału Budownictwa
email: martask@powiat.tatry.pl

Przyjmowanie stron wyłącznie we wtorki po wcześniejszym umówieniu z sekretariatem Wydziału w godz. 12.00 – 15.00

Sekretariat
pokój nr 14
tel. 18 20 239 57
tel. 18 20 01 001 wew. 57
e-mail: 
budownictwo@powiat.tatry.pl

Zakres prowadzonych spraw:

  1. wydawanie dzienników budów
  2. poświadczanie prawomocności i ostateczności decyzji o pozwoleniu na budowę i wydawanie zatwierdzonych projektów
  3. prowadzenie rejestru spraw wpływających do wydziału
  4. przygotowywanie korespondencji wychodzącej z wydziału
  5. prowadzenie rejestru wniosków i decyzji na realizację inwestycji drogowych (ZRID) dla potrzeb Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego
  6. prowadzenie elektronicznego rejestru wniosków i decyzji RWDZ
  7. prowadzenie sprawozdawczości GUS
  8. udostępnianie informacji publicznej w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej w sprawach z zakresu prawa budowlanego

Zakres prowadzonych spraw:

  1. wydawanie decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego oraz projektu zagospodarowania terenu i architektoniczno- budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę
  2. wydawanie decyzji o odmowie udzielenia pozwolenia na budowę
  3. przygotowywanie opinii oraz dokumentacji do odwołania
  4. wydanie decyzji o zmianie pozwolenia na budowę i zatwierdzenie zmian do projektów budowlanych oraz do projektów zagospodarowania terenu i architektoniczno- budowlanego
  5. wydanie decyzji o pozwoleniu na rozbiórkę obiektów budowlanych
  6. nakładanie obowiązku uzupełnienia wniosku
  7. nakładanie w drodze postanowienia obowiązku uzupełnienia brakujących dokumentów
  8. przenoszenie decyzji o pozwoleniu na budowę na rzecz innego podmiotu
  9. rozstrzyganie o niezbędności wejścia do sąsiedniego budynku, lokalu lub na teren sąsiedniej nieruchomości
  10. udzielanie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno- budowlanych
  11. wydawanie zaświadczeń o samodzielności lokalu i innych
  12. wygaszanie i uchylanie decyzji o pozwoleniu na budowę
  13. wydawanie zezwoleń na realizację inwestycji drogowych (ZRID)
  14. współdziałanie z organami nadzoru budowlanego
  15. prowadzenie postępowań mających na celu egzekucję obowiązków o charakterze niepieniężnym
  16. prowadzenie postępowań wznowieniowych

pokój nr 13

pokój nr 23

pokój nr 24

pokój nr 25

pokój nr 26

Zakres prowadzonych spraw:

  1. przyjmowanie zgłoszeń robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę/rozbiórkę
  2. przyjmowanie zgłoszeń na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części
  3. przyjmowanie zgłoszeń budowy lub przebudowy z projektami

pokój nr 26